اینترنت دانلود منیجر خفن لازم نیست ۲۰۰۰تومن پول بدی بخری

از کامی دانلود رایگان دانلود کن

اینترنت دانلود منیجر ‏(فارسی)  آپدیت شد ! 
--<(لطفا توضیحات رو بخونین)>--

‏بهترین دانلود منیجر برای اندروید .
‏این برنامه همان برنامه اینترنت دانلود منیجر مشهور کامپیوتر است که میتوان گفت 70 درصد امکانات آن نرم افزار را دارا میباشد .
‏با این برنامه می‌توان چند دانلود همزمان با قابلیت توقف و ادامه دانلود داشت ه‌باشید.
‏ویا دانلود هر گونه فایل با سرعت عالی .
‏کار این نرم افزار به این صورت است که فایل دانلودی را به چند قسمت تقسیم و دانلود میکند .که باعث افزایش چند برابری سرعت دانلود میشود.

(نسخه ی انگلیسی این نرم افزار به صورت رایگان موجود میباشد)
این نرم افزار کاملا فارسی می باشد.

‏آموزش ابتدایی کار با نرم افزار :
‏قبل از هر چیز نرم افزار را اجرا کنید ودر صورت تمایل خارج شوید تا نرم افزار همیشه آماده به کار باشد . طریقه ی کار با این نرم افزار به این صورت است که اگر شما در مرورگری هستید و میخواهید فایلی دانلود کنید . باید لینک فایل را کپی کنید . در صورت کپی پنجره ای به صورت خودکار برای شما نمایان میشد که میتوان تنظیمات فایل مثل تغییر نام و تغییر محل ذخیره سازی انجام دهید که در همان پنجره میتوانید دانلود را شروع یا در صف دانلود قرار دهید , این گزینه را میتوانید رد صورت تمایل غیر فعال کنید برای این کار به مسیر تنظیمات/خودکا/رهگیری خودکار لینکها بروید . و یا میتوانید تنظیم کنید که با چند پارت دانلود کنید و... در صورت اجرا نشدن پنجره نرم افزار پس از کپی کردن لینک به داخل نرم افزار رفته و گزینه ی اضافه کردن را بزنید و در انجا لینک فایل را قرار داده و دانلود کنید . این نرم افزار یک مرورگر داخلی را نیز ارا میباشد . از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به گزینه ی ' برنامه ریزی شده' اشاره کرد که میتوانید با این گزینه زمان قطع و وصل کانکشن و ... را به انجامید . نرم افزار دارای گزینه های شخصی سازی زیادی را دارا میباشد مثل تغییر صدا موقع اتمام , خطای دانلود و ویبره , و تغییرات در ظاهر نرم افزار . اگر فایلی را دانلود میکنید ولی نیاز است از برنامه خارج شوید , با خیال راحت کارهای دیگرتان را در اسمارت فونتون انجام دهید . زیرا که تمام اطلاعات دانلودی در نوار اعلانات نمایش داده میشد . این نرم افزار کارهای زیادی را بر عهده خود میگیرد مثل باز کردن فایل دانلودی بعد از اتمام . خروج از برنامه بعد از اتمام . این گزینه ها در ابتدا غیر فعال است باید انها را از مسیر تنظیمات/خودکار فعال کنید.